החלפת מנעול

ישנן סיטואציות שונות אשר בהן אנחנו מבקשים להחליף את המנעול של הבית. למקרים מעין אלו אנחנו כמובן זקוקים לשירות של מנעולן.

החלפת מנעול צריכה להתבצע בצורה מקצועיות ובמומחיות הראויה כדי שנוכל להיות רגועים כי אכן ביתנו הוא מבצרינו והוא צריך להיות נעול היטב על מסגר ובריח בדיוק כמו שאנחנו רוצים או צריכים.

אז מתי צריך להחליף מנעול ?

  1. כשנכנסים לדירה חדשה – כאשר אנחנו נכנסים לדירה חדשה, אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מי השאיר אצלו עותק מהמפתח ומי שכפל לעצמו מפתח לפני המסירה. הדבר נכון בעיקר כאשר מדובר בקניית דירה יד שנייה ולא מקבלן. אך הוא נכון גם לדירות קבלן כי אף פעם לא תוכלו לדעת מי סימן אתכם ושם עין עליכם ועל הרכוש שאתם מביאים אתכם הביתה. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם יום בהיר או שמא בלילה חשוך עם אורחים בלתי קרואים, ממש לא מומלץ שתדלגו על השלב הזה של החלפת המנעול. גם אם נראה לכם שהכול חלק ואין כל מקום לחשש, זוהי זהירות יתירה שהיא בהחלט במקומה.
  2. אם המפתח אבד או נגנב – אם קרה והמפתח אבד לכם ואתם לא מצליחים להיזכר היכן הוא וכבר הפכתם את כל הכיסים ואת כל התיקים אך האבדה לא נמצאה, ההמלצה היא להתייחס למפתח כאל מפתח שנגנב. מה שאומר שמומלץ מאוד להחליף את המנעול. הפעולה הזו תעניק לכם ראש שקט ורוגע כשתדעו שגם אם המפתח הגנוב או האבוד נמצאים בידי אי מי הוא לא באמת יוכל לעשות בו שימוש שאינו רצוי.
  3. אם המנעול חורק – המנעול הוא לא משהו שמסוגל לשרוד ולהחזיק מעמד לאורך ימים ושנים. מנעול שנמצא בשימוש יומיומי תכוף, הוא מנעול שנחלש. הוא מתחיל לחרוק, הוא לא מסתובב כמו שצריך, הוא לא ננעץ בקלות וגם לא נשלף בקלות ובקיצור מאותת לכם ככל שהוא רק יוכל שהנה הגיע הזמן להחליף אותו בחדש.

מי יבצע את החלפת המנעול ?

אז ברור שלצורך החלפת המנעול יש לפנות אל איש המקצוע שזהו תפקידו. כלומר אל המנעולן. השאלה היא איך בוחרים מנעולן. אז כאן חשוב להתייחס למספר נתונים על מנת להגיע להחלטה במי באמת לבחור.

  • מנעולן אמין – המנעולן מתעסק עם המנעול של הבית שלכם. הוא לא יכול להיות סתם אדם מן השוק. גם אם מדובר באדם שמצהיר על עצמו שהוא מנעולן, עדיין חשוב שתבררו כי מדובר באדם שיש בידיו תעודת יושר מטעם המשטרה והוא אמין לגמרי.
  • מנעולן זריז – חשוב שהמנעולן יוכל להגיע במהירות ולתת לכם שירות מהיר בלי המתנה מיותרת שבסיטואציות שונות עלולה להיות מאוד לא נעימה.
  • מנעולן עם ידע מתקדם וציוד מקצועי – אדם שלמד ועשה קורס מנעולן הוא בדרך כלל זה שיש לו את כל הידע וגם את כל הציוד.